Planujesz obniżyć koszty?
Chcesz zaoszczędzić czas i maksymalnie skoncentrować swoje siły na kluczowej działalności?
Opieka informatyczna jest czymś więcej niż tylko usługą zleconą na zewnątrz – jest sposobem na rozwój i realizację celów firmy przy zachowaniu w pełni zoptymalizowanej i bezpiecznej pracy infrastruktury informatycznej. Stała opieka informatyczna zapewnia ciągłość pracy w każdych warunkach, gwarantuje stabilność – jest uniezależniona od choroby i urlopów pracowników oraz innych nieprzewidzianych czynników. Daje możliwość skupienia się na kluczowych zagadnieniach i wzroście konkurencyjności. Skuteczny i kompetentny zespół profesjonalistów dostępny jest zawsze bez konieczności ponoszenia kosztów zawodowych szkoleń.
Outsourcing informatyczny nie musi wiązać się z likwidacją wewnętrznego działu IT i przekazaniem wszystkich zadań do firmy zewnętrznej. Klienci bardzo często decydują się na outsourcing częściowy, polegający na wydzieleniu jedynie kilku obszarów, których utrzymanie przez zewnętrzną firmę jest bardziej opłacalne i wygodne.
W ramach opieki informatycznej zapewniamy:
• utrzymanie ciągłości pracy,
• administrację infrastrukturą informatyczną,
• realizację wysoce zaawansowanych wdrożeń i integracji,
• realizowanie bieżących prac serwisowych, przeglądów i konserwacji,
• wsparcie dla pracowników i asystę działów IT,
• doradztwo techniczne,
• prowadzenie szkoleń i konsultacji.
Każde przedsiębiorstwo posiada inne potrzeby i problemy związane z infrastrukturą informatyczną firmy. Z tego powodu firma Delkom przygotowała dla Państwa różne warianty abonamentowe opieki informatycznej, dzięki czemu każda firma może dobrać ofertę dostosowaną do własnych potrzeb i oczekiwań. W przypadku nieprzewidzianych przez Państwa sytuacji przewidujemy także dodatkowe godziny serwisowe, które dla klientów abonamentowych mają specjalne ceny.
Pakiety abonamentowe opieki informatycznej: | ||||
Pakiet Simple | Pakiet Basic | Pakiet Optimal | Pakiet Premium | |
Ilość godzin serwisowych: | 3 | 5 | 10 | 20 |
Ilość wizyt: | – | 1 | 1 | 2 |
Czas reakcji (godz.): | 8 | 8 | 6 | 4 |
Godziny pracy: | od 9.00 do 17.00 | od 9.00 do 17.00 | od 8.00 do 18.00 | od 8.00 do 20.00 |
Cena: | 500,00-PLN netto | 750,00-PLN netto | 1500,00-PLN netto | 3000,00-PLN netto |
Koszt dodatkowej godziny serwisowej: | 150,00-PLN | 150,00-PLN | 150,00-PLN | 150,00-PLN |
Dojazd:
• w ramach wizyt abonamentowych / bezpłatny
Dla Naszych Stałych klientów posiadamy wykupioną komercyjną licencję na profesjonalny program do Pomocy Zdalnej
Poniżej Pliki do pobrania
Wersja – Szybka Pomoc.
Wersja – Klienci z Umowa.
Planujesz obniżyć koszty?
Chcesz zaoszczędzić czas i maksymalnie skoncentrować swoje siły na kluczowej działalności?
Opieka informatyczna jest czymś więcej niż tylko usługą zleconą na zewnątrz – jest sposobem na rozwój i realizację celów firmy przy zachowaniu w pełni zoptymalizowanej i bezpiecznej pracy infrastruktury informatycznej. Stała opieka informatyczna zapewnia ciągłość pracy w każdych warunkach, gwarantuje stabilność – jest uniezależniona od choroby i urlopów pracowników oraz innych nieprzewidzianych czynników. Daje możliwość skupienia się na kluczowych zagadnieniach i wzroście konkurencyjności. Skuteczny i kompetentny zespół profesjonalistów dostępny jest zawsze bez konieczności ponoszenia kosztów zawodowych szkoleń.
Outsourcing informatyczny nie musi wiązać się z likwidacją wewnętrznego działu IT i przekazaniem wszystkich zadań do firmy zewnętrznej. Klienci bardzo często decydują się na outsourcing częściowy, polegający na wydzieleniu jedynie kilku obszarów, których utrzymanie przez zewnętrzną firmę jest bardziej opłacalne i wygodne.
W ramach opieki informatycznej zapewniamy:
• utrzymanie ciągłości pracy,
• administrację infrastrukturą informatyczną,
• realizację wysoce zaawansowanych wdrożeń i integracji,
• realizowanie bieżących prac serwisowych, przeglądów i konserwacji,
• wsparcie dla pracowników i asystę działów IT,
• doradztwo techniczne,
• prowadzenie szkoleń i konsultacji.
Każde przedsiębiorstwo posiada inne potrzeby i problemy związane z infrastrukturą informatyczną firmy. Z tego powodu firma Delkom przygotowała dla Państwa różne warianty abonamentowe opieki informatycznej, dzięki czemu każda firma może dobrać ofertę dostosowaną do własnych potrzeb i oczekiwań. W przypadku nieprzewidzianych przez Państwa sytuacji przewidujemy także dodatkowe godziny serwisowe, które dla klientów abonamentowych mają specjalne ceny.
Pakiety abonamentowe opieki informatycznej: | ||||
Pakiet Simple | Pakiet Basic | Pakiet Optimal | Pakiet Premium | |
Ilość godzin serwisowych: | 3 | 5 | 10 | 20 |
Ilość wizyt: | – | 1 | 1 | 2 |
Czas reakcji (godz.): | 8 | 8 | 6 | 4 |
Godziny pracy: | od 9.00 do 17.00 | od 9.00 do 17.00 | od 8.00 do 18.00 | od 8.00 do 20.00 |
Cena: | 500,00-PLN netto | 750,00-PLN netto | 1500,00-PLN netto | 3000,00-PLN netto |
Koszt dodatkowej godziny serwisowej: | 150,00-PLN | 150,00-PLN | 150,00-PLN | 150,00-PLN |
Dojazd:
• w ramach wizyt abonamentowych / bezpłatny
Dla Naszych Stałych klientów posiadamy wykupioną komercyjną licencję na profesjonalny program do Pomocy Zdalnej
Poniżej Pliki do pobrania
Wersja dla stacji roboczych. – TeamViewer_QS_Delkom
Wersja dla serwerów. – TeamViewer_Host_Delkom.exe