Oferta
Opieka informatyczna dla firm, outsourcing IT
Usługa profesjonalnego outsourcingu IT cieszy się coraz większą popularnością zarówno w dużych, jak i małych firmach, które mogą dzięki niej zrezygnować z utrzymywania części stanowisk pracy. To w praktyce bardzo rozbudowany pakiet opieki i pogotowia informatycznego. Sprawdź, dlaczego takie rozwiązanie jest opłacalne!
Czym w praktyce jest outsourcing IT?
Oferowany przez nas outsourcing IT jest rodzajem profesjonalnej opieki dla firm. Polega on na oddelegowaniu niektórych zadań w ręce usługodawców zewnętrznych. Są one związane głównie z serwisem całej infrastruktury i zapewnianiem pracownikom możliwości pracy w bezpiecznym i sprawnie funkcjonującym środowisku. To bardzo wygodne i ekonomiczne rozwiązanie, które jest cenione zarówno przez duże, jak i małe przedsiębiorstwa.
Głównym założeniem profesjonalnego outsourcingu jest poprawa jakości istniejącej w firmie infrastruktury IT przy jednoczesnym zredukowaniu ponoszonych przez nią kosztów. Prowadzone przez nas w Gliwicach pogotowie informatyczne wyróżnia się skutecznością i wydajnością działania. Po wykupieniu konkretnego pakietu takiej opieki kadra doświadczonych specjalistów zajmie się wszystkimi sprawami związanymi z utrzymaniem serwerów i zabezpieczeniem danych, zachowując przy tym gotowość do zareagowania w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek kryzysu.
Jakie są główne zalety outsourcingu IT?
Profesjonalna opieka informatyczna dla firm jest korzystna przede wszystkim ze względu na ograniczenie ponoszonych kosztów w ogromnym wręcz stopniu. Korzystając z naszych usług outsourcingu, możesz zrezygnować z zatrudniania dużej kadry informatyków, a tym samym z konieczności stworzenia im dobrze wyposażonego miejsca pracy, wypłaty wysokiej pensji i opłacania składek. Wybór pogotowia IT Delkom Group jest opłacalny, ponieważ stosunek ceny do zakresu świadczonych usług jest niezwykle wręcz korzystny.
Kadra specjalistów od utrzymywania infrastruktury informatycznej bywa w większych firmach rozbudowana. Często wymaga to stworzenia wielu stanowisk pracy, na których każdy pracownik odpowiada za inny aspekt funkcjonowania serwerów i wirtualnego środowiska pracy. Outsourcing oznacza natomiast, że po wybraniu danego pakietu uzyskujesz dostęp do opieki i pogotowia IT świadczonego przez wielu doświadczonych ekspertów bez konieczności wypłacania pensji każdemu z nich – jest jedna, niska opłata abonamentowa.
Zaletą oferowanych przez nas usług jest także oszczędność czasu, której możesz się spodziewać przede wszystkim ze względu na brak konieczności organizowania szkoleń dla informatyków czy prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Mamy ogromne doświadczenie w świadczeniu najlepszej opieki informatycznej, dzięki czemu nasz outsourcing IT dla firm jest rozwiązaniem, na którym możesz w każdej chwili polegać.
Jaki pakiet opieki informatycznej możesz wykupić?
Oferujemy cztery podstawowe pakiety opieki informatycznej, które różnią się przede wszystkim liczbą godzin serwisowych czy czasem reakcji na usterki i inne problemy w ramach pogotowia IT. Możesz zatem wybrać formę outsourcingu odpowiadającą w największym stopniu Twoim potrzebom. W dużej mierze zależne jest to od wielkości firmy oraz stopnia rozbudowania jej infrastruktury.
Delkom Group – profesjonalne pogotowie informatyczne w Gliwicach
Zachęcamy do skorzystania z outsourcingu IT w zakresie pogotowia i opieki informatycznej, oferowanej przez Delkom Group z Gliwic. Mamy wiele lat doświadczenia w branży i zatrudniamy najlepszych specjalistów na rynku. Skontaktuj się z nami, by poznać szczegóły tej oferty i rozpocząć współpracę!

Zalety outsourcingu:
• mniejsze koszty niż zatrudnienie pracownika,
• nie ma konieczności robienia szkoleń,
• ograniczenie wydatków na dane stanowisko pracy,
• oszczędność czasu,
• profesjonalna obsługa,
• elastyczność,
• mniejsze ryzyko związane z prowadzeniem księgowości i rozliczeń skarbowych.
Nie zawsze jednak takie rozwiązanie sprawdzi się w danej firmie. Czasami skorzystanie z usług outsourcingu IT może mieć negatywne konsekwencje, jakie?
Wady outsourcingu:
• zatrudniona firma może okazać się nieprofesjonalna
• mniejsze bezpieczeństwo danych firmowych
• ryzyko uzyskania usług niższej jakości
• biznes firmy jest uzależniony od dostawców
• dłuższy czas reakcji, jeśli firma outsoiurcingowa obsługuje dużą ilość klientów
Jeśli zastanawiasz się czy warto skorzystać z usług outsourcingu IT, warto rozważyć wszystkie aspekty w tym zakresie.

Pakiety abonamentowe opieki informatycznej | Pakiet Simple | Pakiet Basic | Pakiet Optimal | Pakiet Premium |
---|---|---|---|---|
Ilość godzin serwisowych | 3 | 5 | 10 | 20 |
Ilość wizyt | – | 1 | 1 | 2 |
Czas reakcji (godz.) | 8 | 8 | 6 | 4 |
Godziny pracy | od 9:00 do 17:00 | od 9:00 do 17:00 | od 8:00 do 18:00 | od 8:00 do 20:00 |
Cena | 500,00 PLN (netto) | 750,00 PLN (netto) | 1500,00 PLN (netto) | 3000,00 PLN (netto) |
Koszt dodatkowej godziny serwisowej | 150,00 PLN | 150,00 PLN | 150,00 PLN | 150,00 PLN |
Pakiety abonamentowe opieki informatycznej
Pakiet Simple | |
Ilość godzin serwisowych | 3 |
Ilość wizyt | – |
Czas reakcji (godz.) | 8 |
Godziny pracy | od 9:00 do 17:00 |
Cena | 500,00 PLN (netto) |
Koszt dodatkowej godziny serwisowej | 150,00 PLN |
Pakiet Basic | |
Ilość godzin serwisowych | 5 |
Ilość wizyt | 1 |
Czas reakcji (godz.) | 8 |
Godziny pracy | od 9:00 do 17:00 |
Cena | 750,00 PLN (netto) |
Koszt dodatkowej godziny serwisowej | 150,00 PLN |
Pakiet Optimal | |
Ilość godzin serwisowych | 10 |
Ilość wizyt | 1 |
Czas reakcji (godz.) | 6 |
Godziny pracy | od 8:00 do 18:00 |
Cena | 1500,00 PLN (netto) |
Koszt dodatkowej godziny serwisowej | 150,00 PLN |
Pakiet Premium | |
Ilość godzin serwisowych | 20 |
Ilość wizyt | 2 |
Czas reakcji (godz.) | 4 |
Godziny pracy | od 8:00 do 20:00 |
Cena | 3000,00 PLN (netto) |
Koszt dodatkowej godziny serwisowej | 150,00 PLN |
Dojazd:
• w ramach wizyt abonamentowych / bezpłatny
Dla Naszych Stałych klientów posiadamy wykupioną komercyjną licencję na profesjonalny program do Pomocy Zdalnej.
Poniżej Pliki do pobrania:
Wersja – Klienci z umową.
Wersja – Klienci bez umowy.