Opieka informatyczna

Planujesz obniżyć koszty?
Chcesz zaoszczędzić czas i maksymalnie skoncentrować swoje siły na kluczowej działalności?

Opieka informatyczna jest czymś więcej niż tylko usługą zleconą na zewnątrz – jest sposobem na rozwój i realizację celów firmy przy zachowaniu w pełni zoptymalizowanej i bezpiecznej pracy infrastruktury informatycznej. Stała opieka informatyczna zapewnia ciągłość pracy w każdych warunkach, gwarantuje stabilność – jest uniezależniona od choroby i urlopów pracowników oraz innych nieprzewidzianych czynników. Daje możliwość skupienia się na kluczowych zagadnieniach i wzroście konkurencyjności. Skuteczny i kompetentny zespół profesjonalistów dostępny jest zawsze bez konieczności ponoszenia kosztów zawodowych szkoleń.

Outsourcing informatyczny nie musi wiązać się z likwidacją wewnętrznego działu IT i przekazaniem wszystkich zadań do firmy zewnętrznej. Klienci bardzo często decydują się na outsourcing częściowy, polegający na wydzieleniu jedynie kilku obszarów, których utrzymanie przez zewnętrzną firmę jest bardziej opłacalne i wygodne.

W ramach opieki informatycznej zapewniamy:

  • utrzymanie ciągłości pracy,
  • administrację infrastrukturą informatyczną,
  • realizację wysoce zaawansowanych wdrożeń i integracji,
  • realizowanie bieżących prac serwisowych, przeglądów i konserwacji,
  • wsparcie dla pracowników i asystę działów IT,
  • doradztwo techniczne,
  • prowadzenie szkoleń i konsultacji.

Każde przedsiębiorstwo posiada inne potrzeby i problemy związane z infrastrukturą informatyczną firmy. Z tego powodu firma Delkom przygotowała dla Państwa różne warianty abonamentowe opieki informatycznej, dzięki czemu każda firma może dobrać ofertę dostosowaną do własnych potrzeb i oczekiwań. W przypadku nieprzewidzianych przez Państwa sytuacji przewidujemy także dodatkowe godziny serwisowe, które dla klientów abonamentowych mają specjalne ceny.

Pakiety abonamentowe opieki informatycznej: Pakiet Simple Pakiet
Basic
Pakiet Optimal Pakiet Premium
Ilość godzin serwisowych: 3 5 10 20
Ilość wizyt: 1 1 2
Czas reakcji (godz.): 8 8 6 4
Godziny pracy: od 9.00 do 17.00 od 9.00 do 17.00 od 8.00 do 18.00 od 8.00 do 20.00
Cena: 500,00-PLN netto 750,00-PLN netto 1500,00-PLN netto 3000,00-PLN netto
Koszt dodatkowej godziny serwisowej: 150,00-PLN 150,00-PLN 150,00-PLN 150,00-PLN

Dojazd:

  • w ramach wizyt abonamentowych / bezpłatny

Dla Naszych Stałych klientów posiadamy wykupioną komercyjną licencję na profesjonalny program do Pomocy Zdalnej

Poniżej Pliki do pobrania

Wersja – Szybka Pomoc.

Wersja – Klienci z Umowa.

Opieka informatyczna

Planujesz obniżyć koszty?
Chcesz zaoszczędzić czas i maksymalnie skoncentrować swoje siły na kluczowej działalności?

Opieka informatyczna jest czymś więcej niż tylko usługą zleconą na zewnątrz – jest sposobem na rozwój i realizację celów firmy przy zachowaniu w pełni zoptymalizowanej i bezpiecznej pracy infrastruktury informatycznej. Stała opieka informatyczna zapewnia ciągłość pracy w każdych warunkach, gwarantuje stabilność – jest uniezależniona od choroby i urlopów pracowników oraz innych nieprzewidzianych czynników. Daje możliwość skupienia się na kluczowych zagadnieniach i wzroście konkurencyjności. Skuteczny i kompetentny zespół profesjonalistów dostępny jest zawsze bez konieczności ponoszenia kosztów zawodowych szkoleń.

Outsourcing informatyczny nie musi wiązać się z likwidacją wewnętrznego działu IT i przekazaniem wszystkich zadań do firmy zewnętrznej. Klienci bardzo często decydują się na outsourcing częściowy, polegający na wydzieleniu jedynie kilku obszarów, których utrzymanie przez zewnętrzną firmę jest bardziej opłacalne i wygodne.

W ramach opieki informatycznej zapewniamy:

  • utrzymanie ciągłości pracy,
  • administrację infrastrukturą informatyczną,
  • realizację wysoce zaawansowanych wdrożeń i integracji,
  • realizowanie bieżących prac serwisowych, przeglądów i konserwacji,
  • wsparcie dla pracowników i asystę działów IT,
  • doradztwo techniczne,
  • prowadzenie szkoleń i konsultacji.

Każde przedsiębiorstwo posiada inne potrzeby i problemy związane z infrastrukturą informatyczną firmy. Z tego powodu firma Delkom przygotowała dla Państwa różne warianty abonamentowe opieki informatycznej, dzięki czemu każda firma może dobrać ofertę dostosowaną do własnych potrzeb i oczekiwań. W przypadku nieprzewidzianych przez Państwa sytuacji przewidujemy także dodatkowe godziny serwisowe, które dla klientów abonamentowych mają specjalne ceny.

Pakiety abonamentowe opieki informatycznej: Pakiet Simple Pakiet
Basic
Pakiet Optimal Pakiet Premium
Ilość godzin serwisowych: 3 5 10 20
Ilość wizyt: 1 1 2
Czas reakcji (godz.): 8 8 6 4
Godziny pracy: od 9.00 do 17.00 od 9.00 do 17.00 od 8.00 do 18.00 od 8.00 do 20.00
Cena: 500,00-PLN netto 750,00-PLN netto 1500,00-PLN netto 3000,00-PLN netto
Koszt dodatkowej godziny serwisowej: 150,00-PLN 150,00-PLN 150,00-PLN 150,00-PLN

Dojazd:

  • w ramach wizyt abonamentowych / bezpłatny

Dla Naszych Stałych klientów posiadamy wykupioną komercyjną licencję na profesjonalny program do Pomocy Zdalnej

Poniżej Pliki do pobrania

Wersja – Szybka Pomoc.

Wersja – Klienci z Umowa.